Lilypie - Personal pictureLilypie
Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker

Monday, July 21, 2008

wristbelt with rattle...

yeayyy....

me dapat wristbelt with rattle....
thnks ibu 4 this new so called 'tempat bayar zakat'
he3....

me cal this wristbelt 'tempat bayar zakat' sbb me boleh lap air liur me yg slalu meleleh 2 d samping me boleh gigit2....
ibu mesti hangin jer ni...

gmbr2 ni smua d ambil kat umah tok subang...
ibu xsabar nk me pakai...
me ilek jer...


me yg comey...

err...bkn me yg ckp tp ibu yg slalu ckp mcm 2...
;p



me yg bz posing sampai nmpk diapers...


isk.. malu la ibu... knp letak gmbr ni...




uih...
penuh muka me la gmbr ni....

err...saper2 berkenan sila la contact ibu me k..



papa pon sakan amik gmbr me....

biasa la....me kan ala2 model kpd papa & ibu....



me da start tabur zakat...
hu3...



me yg da penat posing...




tolong.....
me xmo da d xploitasi keh3...

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon